Dubbel besvikelse

Derbyt mellan Hammarby och Aik var en besvikelse dels för att Bajen bara fick lika och dels för att folk på läktaren
inte kan uppföra sig. Jag fattar inte varför man måste slåss för man håller på 2 olika lag. Folk som gillar
Stones och Beatles slåss inte med varandra om vilka som är bäst. Det är nuförtiden knappt något bråk på
hockeyn heller detta är ett fenomen som nästan bara existerar inom fotboll.
En annan grej jag undrar över är finns det någon oskriven regel att Aik alltid ska ha en straff när det är derby mot
Hammarby och mindre än 10 min kvar. Känns som så fort Hammarby möter Gnaget får dom en skitstraff i typ
93 min


Kommentarer
Postat av: Sussie

det var ju f-n ingen straff!

2008-08-26 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0