Hata Metallica



Metallica är på väg med en ny platta, kan inte riktigt säga varför men jag hatar dom. Detta är den första på 5 år
jag gissar att dom i 5 år bara suttit hemma och stämt alla som olagligt laddat ner deras skitmusik. Dessutom gillar jag
inte grupper som gör skivor med bara covers på, speciellt inte så kända låtar som ex. Whiskey in the jar.
Guns n Roses gjorde också en platta med bara cover, men det var typ konstiga punklåtar som ingen hört innan.
Så jag uppmanar alla som vill ha deras nya skiva att ladda ner den olagligt så slipper vi snart det här skitbandet.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken :



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 08:55:18
Postat av: Danne

Ärligt Anna Go fuck yourself

2008-08-13 @ 20:02:41
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0