OS feber ?

Snart är det ju dags att bänka sig för OS men det jag undrar varför för första gången sen jag var liten längtar jag inte.
Alla som känner mig vet att jag är en sportfåne och jag tittar på det mesta i sportväg. Kanske är det för att våra chanser att ta medaljer känns dåliga, och man vet att det här olympiska spelen blir resultatmässigt sämre än det förra. Faktiskt kan jag säga att för första gången sen OS -80 och -84 ser jag fram emot en invigning den kan bli maffig.
5 idrottare som kommer svika oss i OS
1.Pia Hansen i dubbeltrapp

om hon är med ? sist jag så henne förlorade hon mot ett barn i Lilla sportspegeln
2.Damfotbollslaget Dom tror att det blir medalj , jag tycker dom blir sämre och sämre varje mästerskap
3. Kallur nr.1 hon är skadad nr.2 hon har aldrig presterat i ett riktigt stort mästerskap
4. Stefan Holm Han kommer vara i ledningen och så kommer någon från Ulan Bator och hoppar 2,45
och då får hans farsa hjärnblödning på läktarn och tycker alla fuskar .
Vill också tillägga att Patrik Sjöberg har hoppat högre än Holm med en Cigg i munnen(kungligt)
5.Carro Klüft hur i helvete kunde människan byta gren precis innan OS ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0