så jävla överdrivet

Vi har säljare som kommer till vår butik för att visa upp sina varor och ibland ha lite utbildning på dom om det är
något nytt man inte sett tidigare. Idag ringde en kille från ett företag och ville ha utbildning med mig på hans produkter.
Eller som han uttryckte det - Du ska få lite mer kött på benen.(ett korkat och lite småbögigt uttryck tycker jag).
Undra om han tänker olla mig på benet ?
men det är inte det som irriterar mig utan den här killen säljer stolar, men för helvete jag vet väl hur man gör när man sätter sig på en stol. Skicka en brochyr gubbjävel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 så kan du få 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-22 @ 10:58:02
Postat av: Linda

"Gillar du smink?" haha, haha.... hysteriskt rolig fråga att ställa till dig, blev du medlem?

2008-08-22 @ 12:24:20
Postat av: Danne

nja jag tyckte deras eyeliner såg ut att vara lite dålig kvalitet på

2008-08-22 @ 12:59:24
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0