Veckans hatlista

1. Grävskopor i trafiken det är ju alltid en grävskopa som ska ut i trafiken precis kl.07.15 när jag ska till jobbet.
Tror ni den dumma fan släpper förbi och åker åtsidan när han har möjlighet. nej, utan kön bakom är typ 1 mil lång.
2.Lämna på dagis Så stressigt varje morgon att jag får snart hjärnblödning. Önskar att jag var en planeringsmänniska
som förberedde allt kvällen innan
3. Vill du vara med i min tävlingsinlägg Jag är så trött på inlägg med tävlingar eller nån jävla länk eller dagens fråga
vill ni något skriv ett inlägg om ni inte vill något ge fan i att skriv. Jag vill inte vara med i er förbannade tävling
4.Folk som frågar mig saker på jobbet alltså kunder men när man vill berätta så vill de inte höra. Om jag frågar något nåt
vill jag väl höra svaret eller ?
5. Fredagslallare Ingen dag i veckan kommer det in så mycket folk i en affär som på fredag när det är typ 10 min tills man
stänger. Ska dom handla något, nej klart som fan de inte ska. Dom är bara där för att förpesta min möjlighet att stänga i tid.

NU HAR JAG GNÄLLT KLART, HOPPAS ER VECKA BLIR BRA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0