men är du dum i hela jävla huvet?

Jag är en ringa in till radiokille. Inte lika mycket som förr men det händer. Oftast eller nästan jämt lyssnar jag
på rockklassiker en underbar radiostation. Men det händer att jag lyssnar på vinyl, jag gillar när dom kör 60-tals rock.
Dom har en önskeprogram när jag brukar åka hem från jobbet. Jag har försökt ringa typ 100 ggr för att önska
Rock ´n roll music med Beatles men det är ju helt kört. Så till slut ger jag upp, Då kommer det fram en kille på telefon
och får önska en låt.
- Och vad vill du ha för låt säger programledaren
Då säger den dumme fan
- Jag tycker ni spelar så bra musik hela tiden så det kan väl du välj åt mig.
Han kommer alltså fram till ett önskeprogram men har ingen önskan.
Fan va sur man kan bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0