Humlor en fejk ?

Tänkte på en sak med humlor igår när jag gick förbi vår lavendel i trädgården. Alla vet att humor egentligen inte kan flyga,
men eftersom dom själva inte vet det så kan dom flyga(jävligt logiskt eller hur?)
Varför funkar inte det på mig, jag kan inte köra motorcykel men eftersom jag inte vet om det så kan jag köra.
Gäller bara detta tills någon talar om för en att du kan inte flyga, störtar humla då?
Jo i alla fall så samlar ju humor nektar eller vad fan dom gör på blommorna. Jag tror det är så illa att ingen har
heller berättat för humlorna att dom inte kan göra honung.
men vad fan vet jag, jag hade bara en 2:a i biologi

Kommentarer
Postat av: Jenny

Danne,hoppas verkligen att du inte var full när du skrev det där för jag fattar ingenting.....

2008-07-23 @ 14:41:04
URL: http://wagen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Japp Danne klockrent, fattar vad du menar, har haft samma tankar om det själv faktiskt.

2008-07-24 @ 23:17:38
Postat av: Danne

Precis du ser aldrig en geting som sitter på blommor och tror att dom gör honung

2008-07-25 @ 09:01:41
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0