Snart 50 ggr !

jag har varit en flitig konsertbesökare i mitt liv. Från högstadiet och framåt har jag gått på ganska mycket konserter.
Så igår beslöt jag mig för att räkna efter hur många jag sett. Och kom fram till att jag avverkat 44 konserter. Då räknar jag
bara stora spelningar på typ stadion,ullevi,hovet odyl. fortsätter det att komma bra band hit så kanske min 50:e blir
nån gång nästa år. Här är några av godbitarna av det jag upplevt live:
Guns n Roses Med original uppsättning
Eagles Ett av mina favoband snordyra plåtar men det var det värt
KISS i Globen återförenade med smink, kommer aldrig att glömma den
Rolling stones på Stadion när dom spela Gimme Shelter var så häftigt
D.A.D  på lolipop festivalen ashäftigt
Just D´s sista spelning någonsin på berns
Bryan Adams på sjöhistoriska typ´91 en magiska kväll
iron maiden´91 Hovet stog längst fram
Vad är era bästa konserter?

Kommentarer
Postat av: Eric

Av de få konserter jag varit på så är det Billie The Vision And The Dancers i Kholm. En liten spelning för knappt 150 pers. Det var liksom "vi" och inte "bandet och publiken" =) Fast Kent kommer inte långt efter. /e.

2008-07-18 @ 13:26:48
URL: http://ericthegreat.blogg.se/
Postat av: pärlan

Vad fan ! Varför kom inte Pärlan´s wedding tour med ? Jag saknade både bomber & ljus men jag hade nog lika hög promille som 1/3 av Rolling Stones.

2008-07-20 @ 12:01:19
Postat av: Danne

Jag visste inte om jag skulle räkna spelningar där en enda låt framförs. Fortfarande den bästa livelåten.

2008-07-21 @ 09:58:07
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0