telefonvanor

Eftersom vi snart ska ha 80 - tals fest så är det mycket att göra därför inte så mycket inlägg här. Men igår
hände en märklig sak. Jag skulle ringa och låna bord och stolar av en kille i vår förening där vi bor.
När jag ringer honom svarar en ganska ung kille med irriterad röst - pettersson mitt i maten.
Så där fanns det farsor som höll på när jag var liten också. Min fråga till dom är hur fan ska jag veta att
ni äter. Vill ni äta i fred svara inte i telefonen.Eftersom det är en 80-tals fest så kommer man ju tänka på saker
när man var liten. Var man hemma hos någon som skulle äta middag då var man alltid tvungen att
vänta på deras rum när dom åt, man fick inte sitta med vid bordet. Idag om min dotter har kompisar här så frågar
vi på en gång om dom vill äta med.

Kommentarer
Postat av: Lord Van von Vaderham

+35C. flamtar vid poolen, med ett flak San Miguel.

Ses lordag, fixat barnvakt for minst tindra iaf. Hors !

2008-07-30 @ 14:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0