2 förbundskaptener ?

Efter förlusten mot Ryssland igår börjar man tänka vad gick fel ? Som vanligt i ett mästerskap när lagerbäck
håller i rodret det mesta. jag tror vi skulle ha 2 förbundskaptener , Lagerbäck i kvalet och en annan i mästerskapet.
Tänk dig en Svennis typ som vågar gambla lite, chansa och slänga in en ung lovande kille i stället för Alexandersson.
jag tycker synd om Kim Källström, varje gång han får komma in så har matchen redan gått åt  helvete. Och varför fick inte
Sebastian Larsson spela igår? Elmander var ju inte direkt lysande. Tycker också synd om Henke och Zlatan som inte får
en vettig boll att jobba med på hela matchen. Tror vi skulle behöva en spelfördelare som håller lite högre klass.
Nu kanske vissa tänker angående förbundskaptener att vi har ju redan 2 stycken.
det har vi inte alls, vi har Lagerbäck och den där andra och han räknas inte.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Helt korrekt analys.

Nu slutar jag....BRA SKA BRA HA!!!





MOHAHAHAHAHAHAHAHAA

AAAAAAAAAAAAA.........

2008-06-19 @ 10:33:17
Postat av: Erika

Sv: haha det är en flugmask, så att inte flugorna håller på och äcklar sig i ögonen ;)

2008-06-19 @ 10:44:13
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj då e jag ju yngre måste va mogen för min ålder 'asg .

2008-06-19 @ 11:14:55
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0