Fixar Frasse

Den här helgen bestämde jag mig för att fixa lite hemma. När man gör det  så är för det första kläderna viktiga. Arbetsbyxor antingen riktiga eller riktigt gamla adidas med färgfläckar så det syns att dom här använder jag inte i vanliga fall. Sen till tröjan, där ska det gärna vara en t-shirt från Scorpions turné 1986 som är lite urtvättad.Korplagets gamla matchtröja går också utmärkt. Även verktygsbälte är väldigt viktigt, då ser det ut som man kan mer. När jag fixar eller bygger hemma så hatar jag när det tar för lång tid eller blir väldigt fel. ibland känns det som jag är en Martin Timell på Speed. Men jag fick det gjort som skulle göras .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0