Härligt Sverige !

Så skönt att vi vann mot Grekland, nu väntar Spanien och då finns det lite saker att ändra på.
1. Kan inte Lagerbäck sluta dumflina när han sitter på bänken, han ser fan inte klok ut
2. Isaksson får inte vara så jäkla darrig, Nej in med Ronny i kassen
3. Kan vi äntligen få se Sebastian Larsson?
4. Måste Zlatan alltid slå frisparkarna, jag vet att han var het igår. Men han har aldrig prickat mål med en frispark någonsin.
5. Hela svenska folket vill se Stoor från start. Ta bort Alexandersson.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Isaksson...vilken vedklabbe...

Jag (liksom hela backlinjen) höll på att skita på mig varje gång bollen studsade mot honom.

Backarna blev helt stirriga och tittade sig förbrilt omkring när Isaksson inte kunde bestämma sig för att möta eller stå kvar på linjen. Jälvigt inkonsekvent...

2008-06-11 @ 09:09:51
Postat av: Tobias

svar: som fan, i början var matchen seg men sen så :D

2008-06-11 @ 09:11:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: pärlan

Grekland påminner lite om Kalmar i sitt spel.

Kör utan målvakt i resten av Em.Det går inte att ha 2 stk målisar som blivit ratade av Djurgården.

2008-06-11 @ 09:55:32
Postat av: Danne

Håller med att likheten med kalmar finns där, fast jag tror Kalmar är bättre. Tror jag hade ställt Viland i mål om jag fick bestämma. Hoppas förövrigt dom ringer Kennedy nu när chipen inte kan vara med.

Kan inte få nog av hans läckra frisyr

2008-06-11 @ 09:58:58
URL: http://nomam.blogg.se/
Postat av: dave

När Ronny vakta kassen dår var det stil på Bajen!

Hah en blogg för män, bra! Inget jävla modebloggande =)

2008-06-12 @ 15:45:29
URL: http://therealcolombo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0