Jay-Z

Vi har 2 snubbar som handlar hos oss, en stor finne och en irländare. Dom har nån firma som tar hand om artister
som kommer hit för att uppträda. Idag var irländaren inne och handlade prylar som hade nåt med att Jay -Z är i stan.
Han är tydligen ännu ett exempel på att rap musik suger elefantballe. Jay-Z ska ju vara en sån stor artist men här säljer han bara 5000 biljetter. Men det är alltid roligt när dessa herrar kommer in och jag som gammalt rockfreak brukar fråga ut dom om hur de olika stjärnorna är osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tiden flyger fram och jag me den men nu så ska jag väl va någerlunda ifas , men visst på båten i morrn lär man väl sommna efter ett glas vin . hoppas du får fint väder till din nymålade balkong . trevlig midsommar .

2008-06-19 @ 14:56:04
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Pärlan

Vad krävde Jay-Z ? 4 a4 papper 7 stk kritor eller ?

2008-06-19 @ 15:11:31
Postat av: Danne

det tror jag inte skulle bli förvånad om jay-z kan läsa eller skriva. Men han kan ju rita fina gubbar kanske

2008-06-19 @ 15:53:36
Postat av: JENNA

what?

rocky är ju the best shit ever! ;)

2008-06-20 @ 10:17:49
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0