Jobba med barn

Eftersom vi snart åker på semester är det en hel del att fixa innan bla klippa gräset. Det gjorde jag igår med min lilla son eller som han själv kallar sig Bobba Fett (prisjägaren i star wars). Ibland är det jätteroligt att jobba i trädgården ihop, men ibland är det en plåga. Han sprang efter mig och frågade om allt igår.
-Pappa var ska vi nu?
- Pappa vad gör du nu?
Dessa frågor upprepades säkert 10.000 gånger. Det kändes som jag var Danny Glover och han var Joe Pecsi i Dödligt Vapen.
Men han är ändå världens bästa boba

Kommentarer
Postat av: Linda på berget

Hej du! Visst är dom härliga dom små liven. Kom och hälsa på mig på jobbet en dag, jag har 20 stycken runt mig...eller hem också för den delen, där känns dom som 20..Ska vi dansa på fredag?

2008-06-17 @ 20:14:22
Postat av: Jenny

Nu får du ge dig! Det här har pågått för länge nu (33 år). Först bokar du in kyrkan ni ska gifta er i,sen har du hans mobilnummer men INTE mitt,och nu ska ni dansa???

Jag utmanar dig i en duell i säckhoppning på fredag!

Moahahahahaha

(kram på dig)

2008-06-17 @ 20:57:57
URL: http://wagen.blogg.se/
Postat av: Danne

Vi kan dansa men bara om du har knätofsar på dig

2008-06-17 @ 21:54:32
URL: http://nomam.blogg.se/
Postat av: Stefan

Enda chansen att jag ska hoppa något är om jag får ha säcken över huvudet....

2008-06-19 @ 08:31:05
Postat av: Linda på berget

Det verkar bli trevligt på er fest...Jag antar utmaningen.Vi ses i gryningen.. Vad är priset? Danne?

2008-06-19 @ 18:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0