Regler för Midsommar

Till mina gäster här är reglerna i morgon :
Kommer inte för sent, för sent är när jag redan börjat äta
Måste ni ha barn med er säg till innan så vi hinner ta fram ordentlig mängd rep och gaffatejp.
Måste ni kissa utomhus kissa på grannens tomt. samma sak gäller för tomma ölburkar
Måste ni dansa runt stången på midsommarfirandet säg inte att ni känner mig
Musiken imorgon kommer bara bestå av Lili&susie,gyllene tider och motley crue
gillar ni inte det köp en ipod
Inga och då menar jag inga kvinnor får under några omständigheter röra grillen.
Inga män kommer heller kunna ta hand om barnen, men hallå vi sköter ju grillen(och det behövs minst 3-4 man)
Följer vi dessa regler tillsammans blir det jättetrevligt
Välkommna

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Jag dyker upp med mina blindtarmar vid fyra tiden .Jag tar med mig en xtra grillvante !

2008-06-19 @ 14:58:34
Postat av: Pärlan

Stefan(som bodde svavfötter med Joey )& du har säkert redan då sett ett avsnitt av Miami Vice.

2008-06-19 @ 15:07:40
Postat av: Stefan

hehe do U know who I am?

do you know who I am?

this is not a game of "who the fuck are you", for i am Vader....LOrd Vader

2008-06-19 @ 15:45:42
Postat av: Linda

Suck Stefan har vi inte hört den tidigare?

Ngn annan som tycker det är ok att vi låser in honom i lekstugan efter lunchen?

2008-06-19 @ 15:48:54
Postat av: Danne

Vi kan sätta honom i det gamla garaget det finns inget lyse där

2008-06-19 @ 15:49:54
URL: http://nomam.blogg.se/
Postat av: Danne

Pärlan: Vi kommer nog redan tittat på avsnittet där Sonny Crockett spänner på en flamingo i baksätet på Ferrarin

2008-06-19 @ 15:51:12
Postat av: Jenny

Linda,vad har vi gett oss in på???

Om du tar hand om din så tar jag hand om min.

Och nej, det tar INTE 3 timmar och fem vuxna karlar att tända en grill...

2008-06-19 @ 16:09:36
URL: http://wagen.blogg.se/
Postat av: Danne

Om alla vi kloka män slår huvudena ihop kanske vi kan fixa grillning på 2,5timme men snabbare än så lär det inte gå

2008-06-19 @ 16:40:21
URL: http://nomam.blogg.se/
Postat av: Linda

hmm ja men det är nog ung så lång tid det tar för oss tjejer inne i köket oxå. Och på 2,5 timme hinner ju ungarna leka sig riktigt trötta med er ute på tomten. ett perfekt upplägg! killar och barn ute. tjejerna inne....

2008-06-19 @ 17:59:42
Postat av: Jenny

Linda,du är genialisk!!!

2008-06-19 @ 20:44:08
URL: http://wagen.blogg.se/
Postat av: Stefan

What the fuck....dom här kommentarerna tog just vänster rakt ner i helvete, they trick us!

Eller vad säger jag , jag kommer ju ha det lugnt och tyst med en bira i gamla garaget. Lycka till boys..

2008-06-19 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0