5 saker jag hatar

1. Korvätare i kassakön , råkade ut för en till igår jag hatar de jävlarna
2. folk som tar ut pengar två gånger efter varandra i bankomaten. Ståplats i Nybroviken
3. NHL 2008 på Playstation 3, alldeles för krångligt att begripa sig på alla menyer i spelet.
4. Charlotte Pirelli, måste vi skicka någon som ser ut som en spacklad byhora och visa upp för hela EU
5. Eurovision Song contest så skönt det är över. Folk säger att dom inte bryr sig sen blir dom ändå förbannade
om vi kommer på 18:e plats.

Tack för mig och jag hoppas Arvingarna dör i en bussolycka

Kommentarer
Postat av: PÄRLAN

Lyssna på Patrik ISAKSSONS ``Eldon´´ FY FAN VAD JAG HATAR DENNA LÅT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-29 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0