Äntligen måndag Nja !

Gick till mitt arbete för första gången idag sen i julas. Kändes konstigt och ovant ungefär som om
jag skulle varit PRAO. Fick reda på att eftersom jag jobbar 1/2 tid så har jag inte någon kafferast
vilket suger fett.
Efter 12 när jag slutat så var det raka spåret till Logopeden med min lille son för att öva på talet
(han ligger lite efter just när det gäller talet). Just när vi sitter där och han övar med logopeden så säger
han jag är bajsnödig. Vi in på muggen och som tur var så var det falskt alarm för när jag skulle hjälpa honom
så sumpade jag mina solbrillor rätt ner i toan.
 Eftersom vi går hos en logoped och hon är trots allt expert på tal och talsvårigheter
var jag tvungen att ta reda på ett av livets stora mysterium: FOLKE RYDÉN DIALEKT ELLER TALFEL.
Hon visste tyvärr inte vem han var så gåtan förblir olöst. Frågan är vad dom löser först detta eller vem som sköt Jimmy Hoffa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0