att handla elektronik !

Vi var och köpte en ny diskmaskin idag på Media markt. Det är verkligen en egen värld man kommer in i när man är inne i den här typen av butiker. Varför måste man vänta så in i helvete på säljaren innan man får hjälp.
Hade hoppats på att det skulle finnas en diskmaskin med ett coolt namn typ Electrolux Blitz krig eller
Cylinda Vader med det gjorde det ju inte. sen åkte vi till Siba för att titta på en portabel DVd till bilsemestern.
Vi tog en som låg i en korg och försatte titta runt då det kommer fram en försäljare
- ska du köpa den där?
- Ja , sa jag
- vill du ha ett golvnummer?
- varför det, sa jag
- så du kan betala.
- men jag kan gå bort med mina egna ben till kassan och betala själv.
- men du måste ha ett golvnummer.
Dom tror inte att deras kunder är tillräckligt kompetenta att själv ta en vara i en korg, gå till kassan och betala.
Jobbar ju själv i butik skulle vi hålla på så skulle vi inte ha en enda kund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0