Autografer ?

Fick ett inlägg om autografer och kom på att jag har min gamla bok med autografer i källaren.
Kändisar var ovanligt när man var liten, det måste det varit för jag har en massa autografer av
folk som jag inte tyckte var bra eller inte brydde mig om eller vad sägs om:
Lars Werner partiledare VPK
Lottie Ejerbrant skådis bla sällskapsresan
Lena Möller löpare
Arthur Ringart tv-sporten
Göran Agdur värlsmästare i bordshockeyspel
pia Sundhage Fotbollsspelare
Bronett den gamla cirkusgubben som e död
Lars-Göran Halvarsson slalomåkare som aldrig kom i mål
jan Carlsson f.d vd SAS
Alf Robertsson alkoliserad countrysnubbe
Har några bra också :
Kenta Nilsson hockeyspelare
Glenn Hysén Fotboll
J-O Waldner Pingis
Conny Evensson hockeytränare
Ingemar Stenmark slalom
Pat Cash tennis
Micke Pernfors tennis
Joey Tempest Hårdrock
Har också två som jag inte vet vilken kategori dom ska vara i
tommy prim cykel
Magnus Härenstam fem Myror 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0