Bäst när det gäller

Satt uppe och såg den första matchen mella Red Wings coh Dallas stars. Jag tror aldrig jag sett Niklas Lidström vara bättre.han spelar nästan non stop, och han har en fruktansvärd pondus på isen. När folk
pratar om vem den bäste svenska spelaren är genom tiderna så nämns alltid Foppa, sudden, Tumba  osv.
Jag börjar misstänka att den bästa svensk genom tiderna är LIDAS


Vill även slå ett slag för Doug Murray, sverige har inte haft den här typen av spelare
sen "tuffe Uffes" dagar.  kan inte rå för det älskar den här typen av spelare


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med, tycker också han skulle stannat ett år till. Och ja, Bäckström var både bättre och jämnare innan han drog.

Haha, det stämmer. Men bara för att man är brud behöver man inte avhandla såna ämnen. Jag gör inte det tex.

Tack, kul att det finns några stycken som uppskattar mitt babbel.

2008-05-09 @ 23:13:00
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0