CANT BUY ME LOVE FJANTEN

Min kära fru brukar inte bli direkt till sig när när hon ser en snygg man på tv. men något händer när denna man är på tv.

image39

Jag skriver inte detta för att jag på något sätt är avundsjuk utan för att hon behöver bättre män att beundra på tv.
Jag menar vi pratar ändå om Cant buy me love snubben som var tvungen att köpa brudar. Här är några bättre
män att beundra min kära hustru:(och alla andra kvinnor)
 MR. CHUCK NORRIS ALLTID TUFF OCH HÅRD HAR SNYGGT SKÄGG

 MR. CLINT EASTWOOD BEHÖVS DET SÄGAS MER

 MR.SYLVESTER STALLONE

  HERR TOMAS WASSBERG MER MAN ÄN HONOM KAN MAN INTE VARA


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Skönt att se Wassberg med sperma runt munnen !

2008-05-22 @ 14:25:52
Postat av: Danne

Fäste eller glid det e frågan?

2008-05-22 @ 15:59:05
URL: http://nomam.blogg.se
Postat av: Jenny

Chuck säljer träningsredskap på tv shop och har blivit tråkig politiker'

Clintan är 98 år gammal och gör prettofilmer om han inte är med själv för då gråter han som ett litet barn. Hörde du det D? GRÅTER som ett barn!!!!

Sylvester ehhhhh alltså han ser läskig ut ju,har han botoxatsig eller lyft sig?

Wassberg,ja läs pärlans inlägg...

2008-05-22 @ 18:39:25
URL: http://wagen.blogg.se
Postat av: Danne

Du nu ska du passa dig jäkligt noga ingen och nu menar jag ingen slänger skit på Clintan på den här bloggen. Läste idag att han är den populäraste skådisen på årets Cannesfestival.

2008-05-22 @ 20:44:45
URL: http://nomam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0