"Ditt snaskätande missmoster till man"

Kanske stod framför mig i kön.Var på Statoil och handlade och kön var ganska lång. När det bara är en framför mig i kassakön så ska han givetvis ha en korv.
En korv i ett Fransk jävla bröd med tusen såser, rostad lök och fan och hans moster. Det här händer mig varje gång jag är på en bensinstation.
Vad är det för äckliga människor som köper korv på bensinstationer, fattar dom inte hur länge den legat och rullat runt i den där glasmonter. Så länge att den oftast ser ut som ett museiföremål.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Jag håller med fullständigt ! Sen måste dårarna börja KÄKA på korven direkt dom får den i handen.Kan man inte vänta tills man gått ur kön ? Jag verkligen Hatar dessa människor !

HAT LISTA JUST NU !!
1:Korv ätare i kassakön
2:Cyklister på vägarna när det finns en cykelbana brevid.
3.Finland(varför vill ingen bo där ? och varför flyttar man hit om man hatar Sverige så & älskar sitt land så mycket ?
4:ajk
5:?? (har ingen just nu)


4:

2008-05-22 @ 12:27:51
Postat av: Danne

Cyklister med tajta färgglada cykeltröjor borde radas upp och skjutas. Dom cyklar på vägen för dom tror dom kör lika fort som en bil. well i got news for you buddy det gör ni inte.
Finland är ju en gammal koloni alla vill till moderlandet.
varför pratar finske rallyförare så dålig engelska?

2008-05-22 @ 13:43:07
URL: http://nomam.blogg.se
Postat av: Jenny

Ni är 2 riktigt bittra buttra gamla män som borde vara så jäkla lyckliga över att jag och Linda har tålamod som står ut med er

kramiz

2008-05-22 @ 18:35:02
URL: http://wagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0