Måste man klä sig efter sin ålder?

Jag är hemma idag eftersom min äldsta dotter är magsjuk lite synd när jag precis vant mig med att vara på
jobbet,  men sånt är livet. Så jag åkte till apoteket för att handla något för hennes mage. Av någon anledning
gick jag in på både Kapp ahl och Dressman. Vet inte varför man tänker väl varje vår att man borde köpa lite nya kläder.
jag vet inte om det finns en stor del av min bångstyriga tonårsperiod kvar, men när jag kommer in i dessa affärer
tycker jag alltid att alla kläder ser så tråkiga och gubbiga ut.
Om jag inte hade ett jobb där jag måste ha vissa kläder eller barn & familj utan var en lycklig och fri man(bara
på skoj älskling). Så skulle jag vilja ha skinnbrallor, boots och en t-shirt där det står jag hatar allt på.
Jag har alltid hatat finkläder även när jag var liten och går nog aldrig över. kanske skulle jag gå runt i en sån där hög hatt som Slash har. Eller hämta barnen på dagis och se ut precis som nikki Sixx i Motley, det skulle vara nåt det.Här är mina stilikoner:
image25image26


MEN JAG VÄXER VÄL UPP EN DAG OCH BLIR STOR JAG MED


Kommentarer
Postat av: Bella

Ny tävling hos mig! Va med du också, det är superlätt!

http://thespaceinbetween.blogg.se/2008/may/tavling-vinn-blushrouge-fran-milani.html

2008-05-15 @ 13:19:34
Postat av: Julia

intresserad av ny bloggdesign? :) titta in på min blogg! ha en bra dag :)

2008-05-15 @ 13:23:25
URL: http://juliaberg.blogg.se
Postat av: Jenny

Tveksamt...

2008-05-15 @ 16:53:53
URL: http://wagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0