Saker som irriterar mig i Hockey VM

1. Nivån på domarna är verkligen skiftande inte bara från match till match utan även från period till period.
2. B-Å Gustavsson är som andra svenska förbundskaptener en fegis och börjar gambla med laget när
det återstår 5 sekunder av matchen
3. Fernholm, där har ni skillnaden på Elitserien och NHL. han var inte bra någon gång i VM
4. Edler, må vara att vissa backar är bra offensivt. men får en back vara så dålig defensivt.
5. Varför envisas TV3 med att uttala alla ryska namn helt korrekt. Det finns inga andra kommentatorer
som säger "Fjodorov" om Fedorov eller "Sjåmin" om Semin eller kanske värsta "Avetchkin" om Ovetjkin.
Dessvärre är det min favorit Arne hegerfors som började med det när "Fjodorov" var med i Hockey VM i
början av 90-talet.
6. Jag vet att Niklas Bäckström är ung och har tiden för sig MEN jag hade väntat mig mer av honom.
7. Måste Kanada få spela 5 mot 3 hur länge som helst i varje match? Verkar som någon sorts bonus dom har att kvittera ut i viktiga matcher.
                                  image35

Kommentarer
Postat av: pärlan

In med Wikegård .Ända sättet att få igång landslaget igen.

2008-05-19 @ 19:33:46
Postat av: Danne

Wikegård e cool men jag tänkte kanske att om inte bengt Fisken olsson är död kunde han ta jobbet.

2008-05-19 @ 20:18:47
URL: http://nomam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0