SPEEDWAY ?

                                               image3
Såg igår lite på bajens match i speedway mot Lejonen(tror jag), när jag inser vilken tråkig och
bakåtsträvande sport det är.
För det första är ju alla motorsporter där man kör runt på en oval så jävla trist, det är ju så mycket roligare
om det någon gång kunde svänga åt andra hållet. Personligen tror jag det är uppfunnet av jänkarna så att
dom ska slippa vända sina feta nackar åt olika håll. Tänk om någon kunde chocka och köra åt fel håll nån gång
det skulle vara grejer det. För det andra , vinner man starten så vinner man ju loppet det verkar ju nästan
helt omöjligt att köra om.
Utveckligen i denna sport är inte heller speciellt stark. I tennis ser inte racken ut som på Borgs tid, Anja
åker inte på samma skidor som Stenmark gjorde osv. Men en hoj i speedway ser likadan ut idag som den gjorde 1965. Igår filmade dem i depån, jag trodde det var någon form av motormuseum de besökte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0