Star wars är inte töntigt

Jag älskar Star Wars,kan helt enkelt inte få nog. det har också gått i arv till min son som är 4 år till min
fru inte fullt stora glädje. Hon gillar filmerna men tycker nog att allt runt omkring är lite töntigt.
Här är lite bilder från det senaste star wars fan club mötet jag var på.
                                              image37

                         det här är tex Åke från Lycksele, han vann Spaceship of the year award
                                                         image38
                             Efter ett par bärs i glada vänners sällskap blir man lätt kissnödig
                                            Så nu har vi tagit död på ännu en myt.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Har du inte lite vågade bilder på Prinsessan Leila ? Ellér en Skywalker i en sexig pose ?

2008-05-20 @ 19:36:10
Postat av: Danne

Skywalker är ju lite gay så det bör finnas lite vågade bilder på honom. Har aldrig varit en Leia fan. tacka vet jag boba Fett han tar sitt rymdskepp till nån planet och köper en snygg rymdslampa

2008-05-21 @ 08:08:25
URL: http://nomam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0