Blondiner

En tjej som arbetar i närheten av mitt jobb kom in i butiken småstressad härom dagen, tittar på mig och säger:
- jag behöver låna något stort och hårt.
I vanliga fall brukar jag vara lite trögttänkt men nu ramlade polletten ner fort.
det visade sig att nu var det ett verktyg hon ville låna och inte mig.
Samma tjej imorse, hon kommer in lite förbryllad i lunchrummet tittar på sina ben alt. byxor och säger:
- Jag tror mina ben har krympt. Tydligen satt byxorna bättre dan innan.
Och så säger dom att blondiner inte är smarta

Kommentarer
Postat av: Linda

Hmm... låter som om ngn viss blondin flörtar med en viss butiksanställd!

Men du som kille fattar väl inte det!

2008-11-14 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0