Helgens bravader

FREDAG:
Nhl turnering och en massa öl i glada vänners sällskap. Det var skitkul, men som sagt det  var öl med i bilden så man
kan väl konstatera att vi inte blev direkt bättre ju längre vi höll på. Men vi hade kul.
LÖRDAG:
Uppenbarligen lite för kul för jag var så sliten så det var inte sant. Tog mig i alla fall upp till hockeyträningen med min
dotter. Det var väl ungefär det jag orkade med. Var förbi Pärlan så skönt att se att det inte bara var jag som såg ut som ett UFO dan efter.
SÖNDAG
Hockeymatch mot Huddinge kl. 09.15 vilket betyder upp klockan 07.00. vi drog iväg hela familjen för att heja på våran
Mimmi. Hon gjorde en bra match även om motståndet var lite för bra. Sen stack vi och badade hela familjen vilket var
jättemysigt. Efter det blev det lite shopping och Donken. Kul att få en hel dag bara familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0