gaslarm

Jag har varit lite dålig i magen i helgen. Gaser, vilket inte varit så kul för övriga familjen. I samband med detta fick ju givetvis jag en snilleblixt. Men först måste ju jag förklara hur min hjärna funkar. Först har jag den lilla hjärnan, i den finns bara sex, det rymms inget mer. Den övriga hjärnan är dela i två lika stora delar. I den ena finns hårdrock och hockey och i den andra bara vacum. Nu tyckte den andra delen, vacum halva att om jag är lite dålig i magen så är det en kanon idé att ösa på Sambal Oelek på maten. Sambal är skitstark vilket fick min magen att , ja låt oss bara konstatera att övriga familjen har lidit. Vårt lilla kontor på jobbet är som en gaskammare från 2:a världskriget.
Men då brukar jag tänka på en ramsa som min pappa lärde mig som barn:
MORGON PRUTTEN SUR OCH RUTTEN KVÄLLSFISEN SVAL SOM BRISEN.
MAN LÄR SIG AV SINA MISSTAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0