Hänga med i utvecklingen

Idag fick jag ett samtal från en kund som brukar handla en hel del hos oss. Han ville ha kassettband ?????
Va fan ska ha med det till ? Finns det verkligen folk som fortfarande använder det? Det har ju hänt en hel del sen vi använde just kassettband, vi har ju t ex Landat på månen, uppfunnit färg-tv, Hylands hörna har slutat gå på tv . Jag trodde vi la av med dom i samma veva som dom knäppte Palme. Ibland kan jag känna mig som en bakåtsträvare men det här tog fan i mej priset.

Kommentarer
Postat av: Jocke

ha, ha, finns det fortfarande kassettband kvar??? Var åratal sedan jag såg några kassettband.



:-)

2008-10-15 @ 14:54:26
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0