Jag erkänner

Jag har alltid gillat AIK i ishockey. Djurgården var alltid det där laget som hade råd med alla stjärnspelare och
gnaget fick alltid slita. AIK spelade ishockey inte alltid med hjärnan men alltid med hjärtat. det sköna var att dom 
även de åren de var lite sämre ofta vann mot Dif.
En annan sak som var tufft med Aik var hejarklacken, när jag var liten grabb var Black Army lika farliga som
Hells Angels. Dom var ökända i hela Sverige. Klackarna i ishockey är inte lika benägna att slåss som i fotboll, där
emot finns de en tradition i hockey med mycket fyndiga hejaramsor och dylikt.
och nu senaste i matchen mot leksand lyckades Aik åter med en skön grej. När Jan "jag knullar mig själv med en dildo
och filmar hela kalaset" Huokko kommer ut på isen så kastar klacken in dildos på isen. Det är bara så jävla skönt gjort.
Fotbollen kunde lära lite av hockeyn. man kan gå på en match , njuta av sporten, håna motståndarna lite grann och ändå inte slåss efteråt.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Halåå ! Tjeck kedjan på kastrull åren är bland de största & dyraste värvningarna på sin tid.Dif har inte alltid varit nr 1 i Sthlm , men det kanske var när jag var liten.

2008-10-23 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0