Konsekvenser i regnvädret !

Idag har det varit en slappar dag hos oss. Hade tänkt ringa Pärlan och kolla om ungarna skulle leka ihop i nån lekpark,
men det satt ju vädret stopp för. så det blev att vara hemma och göra typ nada. Mimmi & Jenny var iväg på fotbollstunering, inget jag direkt var avis på i det här vädret. Det bästa med sånt här väder är att man inte får ångest
för att man inte göra något. Slappa utan dåligt samvete det passar mig. Jenny skickade mig i alla fall till affären när hon kom hem på eftermiddagen. När jag sen är på väg hem så händer det så ger mig SÅ dåligt samvete. Det är en stor vattenpöl vid busshållplatsen, jag ser den inte. Ni förstår vart det här är på väg va ? Jo då det står en vad jag brukar kalla för reklamneger där. En färgade kille som redan vart ute i regnet massa timmar och delat ut post till folk som dom ändå inte vill ha. Honom stänker jag givetvis ner totalt. När jag tittade i backspegeln så jag honom hytta med näven tror du jag stannade? i helvete heller.
FÖRLÅT !

Kommentarer
Postat av: pärlan

Tänk om det var Charlie Davies ?

2008-10-05 @ 18:05:31
Postat av: Danne

Nej, Charlie delar inte reklam , han har kommit upp sig i världen han kör mitt i nu förtiden

2008-10-08 @ 12:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0