Pedofilglass

Min äldsta dotter var på Go-cart kalas. Barn idag har fan inte en aning om hur det var förr. Då fick man nöja sig med
en sketen fiskdamm och Mariekex. Var det riktig fest fick man kex som såg ut som figurer. I alla fall när vi var där i go-cart
hallen så fick jag syn på en glass disk. Där denna glass fanns:

Är det bara jag som tycker att det är lite äckligt med en glass som heter Långa farbrorn?
Vad gör du?
Nej jag står bara här och suger på långa farbrorn.
Skulle man idag verkligen läsa en saga på dagis för barnen som heter Lilla Anna & Långa Farbrorn ?
Skärpning Sia glass

Kommentarer
Postat av: pärlan

Slaska inte i Dajmstruten.Fy GB

2008-10-17 @ 18:20:56
Postat av: Linda

haha... Att den dessutom har den formen den har gör ju inte saken bättre.. Fast det är ju klart det är ju Långa Farbron som det bjuds på imorgon på tjejfesten...

2008-10-17 @ 19:21:57
Postat av: Danne

om det skall bjudas på långa farbrorn måste ju jag vara hemma.

2008-10-19 @ 21:57:01
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0