PORRPROTEST



Dom här tanterna har tydligen stått utanför nån porrklubb i stan och sjungit protestsånger mot porr.
Nu kanske jag är väl liberal men det beror väl på mitt Holländska blod. Kan inte folk bestämma själva vad det vill
göra på sin fritid. Vill man gå på porrklubb så låt folk göra det. Men kolla tanten med gitarren. Jag tror inte hon
i grund och botten är emot porr hon är bara sur för att hon själv aldrig fått knulla. Hon vet att bakom den där dörren har folk skönt tillsammans och här står jag ful och med en gitarr och har aldrig fått något. Till slut vill jag bara säga att jag hatar och då menar jag hatar all form av protestsång. Den enda som kommer undan med hedern i behåll är Rebell Robban. Han brukar spela naken på Sergels Torg ibland. Enligt honom själv gör han tydligen musik inom kategorien knullpunk. Jag tror han är rätt ensam i den musikkategorin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0