Roliga timmen

Det finns en hel del sköna tv-program nuförtiden. Några av mina favoriter är dessa med rolig timmen känslan över sig.
Du vet sånna program där tv-bolaget bara öst ut pengar och säg gör vad fan ni vill bara folk tittar. Till exempel
program med Filip & Fredrik, kan ge mig fan på att dom 2 alltid hade roliga timmen som små. Eller Mythbusters där
hela idé är att spränga upp grejer och testa om skrönor & konstiga påståenden funkar i verkligheten. En av mina
absoluta älsklingsprogram som jag aldrig missar är Top Gear (bilprogram) Men favoritgrejen med detta program är inte
när dom kör Lambos eller Ferraris. Nej det är när dom testar eller gör helt galna prylar. Som ett demoltionderby med
husbilar eller testa om världens minsta bil gick att köra inne i BBC huvudkontor.
jag vill se mer av detta och mindre Idol, ensam mamm söker och all annan skit som är på tv idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0