Smittar dumhet ?

Igår var jag och Jenny och såg Fredrik Lindströms show "Svenskar är också människor" den var kanonbra
och vi hade en toppen kväll. Men en sak slog mig när vi var på väg in på Circus där föreställningen gick. Vi gick in och en kille rev biljetten. När han gjorde det sa han - Gå till höger upp för trappan och sjunde bänkraden. Vi började gå efter några meter frågar Jenny mig va sa han ? Hon brukar ha lite svårt att förstå dialekter ibland. Jenny är en väldigt smart och begåvad kvinna jämfört med henne är ju jag ett riktigt pannben. Och man säger ju att man blir som dom man umgås med , har min dumhet börja smittas. Killen med biljetter pratade ju stockholmska. Tänk om hon har slutat förstå sin egen dialekt pga mig. Snart kanske hon också börjar dricka folköl och titta på Ultimate fighting.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du behöver inte vara orolig; jag kommer ALLTID att vara brightare än dig älskling

2008-10-04 @ 21:18:12
URL: http://wagen.blogg.se/
Postat av: Danne

så skönt att höra, skulle hata att behöva vara den smartare i förhållandet.

2008-10-05 @ 10:47:51
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0