Fredagsmys utan fruntimmer

Idag ska vi ha fredagsmys utan tjejer, ja Emelie är ju hemma men hon är så liten att hon inte riktigt lagt sig till med alla
fruntimmersfasoner än. I Leo´s värld innebär fredags mys följande :
Tiita på barnprogrammen
Äta god mat helst Mcdonalds
Popcorn, det är jätteviktigt
Brottningsmatch med pappa i soffan
se en bra film typ star wars eller Gladiator, igår såg vi Terminator 2 den gillade han
somna i soffan
Här börjar min kväll:
en öl
en whiskey
en cd med stevei ray Vaughan
sen slutar min kväll med:
min fru kommer hem
Nu är det slut på det roliga
allt är förstört

Kommentarer
Postat av: Jenny

snick snack !!!

Jag vet nog vem som kommer sitta uppe och vänta på sin salongsberusade fru jag...

Men det lät tufft! Lite ialla fall...

2008-09-26 @ 17:52:33
URL: http://wagen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Började bra, men jag tror inte du förstått Danne, med en salongsberusad fru kan det bara bli bättre :)

2008-09-30 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0