Funderingar inför hockeysäsongen

Snart drar årets hockeysäsong igång, skönt att slippa fotbollen med alla bögiga spelare som ligger och gnyr så fort nån petar på dom. Sen när domarn blåst frispark så skuttar dom glatt upp igen. Nej tack vet jag hockey en sport för riktiga män. Jag har några funderingar kring ishockey som jag hoppas få svar på den här säsongen, kanske kan ni hjälpa mig:
1. Har Matte Alba verkligen ingen näsa, i så fall han vad äckligt när han e snorig
2.Är Håkan Loob homosexuell och har Pekka Lindmark verkligen med det att göra ? looben var rätt het för han borde åtminstonde kunnat få nån bättre.
3.Vet Stefan Liv om hur ful han är? Han ser ut som ett mongo
4.Vet turkarna i Södertälje klacken om att deras förening har förkortningen SSK och inte SKK
5. Kommer Kenny Jönsson någonsin få bukt med sin acne, han är ju beviset på att är man bara rik får man ligga med tjejer
6.Kommer Malmö Percys pengar någonsin ta slut, hur djupt är egentligen ett bottenlöst hål
7. Om Linkan bara kommer åka runt och fylla år den här säsongen också, kommer Ragnarsson att straffknulla honom i duschen då ?
8. Kommer Färjestad att ever in life värva en dyr spelare som vi hört talas om innan?
Frågor, frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0