telefonvanor

Vissa saker med kombinationen människor och telefoner förvånar mig, här är ett par exempel

1. Varför tar det vissa alltid 7-8 signaler att svara fast dom är hemma ?

2. Folk som ringer mig på jobbet, samtidigt som jag svarar ringer deras mobil. Tror du de stänger av mobilen då, nej
utan de säger inte ett piss till mig utan jag hör bara de prata med nån i bakgrunden.En normal människa pratar ju först med den man ringt till.

3.Folk som av en eller annan anledning inte svarar i telefonen fast man VET att dom är hemma

4.Folk som svarar med Hallå, vore ju jäkligt bra om jag visst vem jag hamnat hos eller ?

5. Folk som svarar med att rabla sitt telefonnummer, man känner ju lite att jag vet för fan vilket nummer du har jag slog ju just det på telefonen. Detta är nog vanligare bland gamla människor. Min Farfar gör det , ibland tar det typ 2 minuter innan vi kan börja själva samtalet

6. Folk som tycker att dom har en riktigt tuff ringsignal på sin mobil. Och låter den med flit ringa jättelänge så att alla
i bussen eller var man nu är verkligen kan höra den.

7. Det mest irriterande är att alla fjortisbrudar över huvudtaget har en mobil, dom låter ju lobotomerade när
dom pratar.

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Haha...skulle också vilja ha svar på vissa punkter!

2008-09-23 @ 22:35:44
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0