helgen

Helgen har varit bra, ganska mycket att göra men annars helt okej.
Fredag  Skulle hem efter jobbet vilket gick käpprätt åt helvete eftersom några fåntrattar krockat så
bilarna börjat brinna på E4:an. Det innebar att det tog 1 1/2 timme hem från jobbet i typ 6 km/h
Michelle kom därför lite sent till sitt kalas, men hon hann i alla fall dit och det var ju huvudsaken.
Lördag Jag och min gamle vapendragare Stefan tog ett gäng barn och stack till Kolmården. Hade
trott att det skulle bli lite jobbigt, med tanke på att i alla fall mina ungar inte alltid lyssnar på vad man säger.
Men dom skött sig exemplariskt hela tiden. Emelie fick ett litet psykbryt inne hos delfinerna men det lungnade
ner sig snabbt.
Söndag Kalas för Emelie med släkten. det gick bra och hon blev väldigt glad för presenterna hon fick.
På kvällen hade jag sett fram emot mötet mellan New York Rangers och washington Captilas. Men
efter 2 perioder fick jag nog. Henke Lundkvist vek ut sig som en billig hora i målet gång på gång. Så nu
blir nog Henke tillgänglig för VM snart i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0