Kort om hockey

Johnny Odouya är på väg till hockey VM, en kanonförstärkning med tanke på att vår försvar
läcker som ett såll.
Doug Murray Är eventuellt på väg han också men detta är inte helt säkert. Hoppas då får
motståndarna på käften nästa gång de kör över vår målis.
Henke Lundkvist har tydligen inte blivit tillfrågad om VM alls. Låter märkligt men  å andra sidan
verkar Bengan blivit lite dum i huvudet på sista tiden. Annars skulle han väl tex ha petat Patrik
Beglund för länge sen.
Per Ledin har skrivit på för HV, ett seårskontrakt. Det svider nog i alla Luleåhjärtan kan jag tänka mig.
Hade hellre sett honom i Luleå.
Bröderna Ahlström som varit Huddinges bästa spelare denna säsong har skrivit på för AIK.
Det tror jag är en kanonvärvning hoppas Gnaget tar sig upp nästa säsong de behövs. Bara idén
att dildobomba Hukko är värd en medalj.


Kommentarer
Postat av: Pärlan

Enligt säkra källor så `dissade´ Dif Analarna pga -Vi har redan för mycket lovande spelare ! & att farsan lirat i solna tror jag.

2009-05-01 @ 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0