Ännu ett tecken på att åldern tar ut sin rätt !

Vaknade härom morgonen och både emelie & Leo sov i vår säng. Vi gick upp och ner till våra vanliga morgonrutiner.
I den här familjen betyder det frukost och titta på Rory Racerbil. Men Michelle var inte vaken, jag ropade men inget svar.
Jag får väl gå upp och väcka henne, men hon var inte där. Sov hon i vår säng, för det gör hon om hon har haft någon mardröm eller så. Men där var hon inte heller. Nu börjar paniken smyga sig på, var är hon? Rusar ner på toa , nej inte där heller. precis när jag är på väg ner i källaren kommer jag på att hon sovit hos farmor & farfar .
och som om detta tecken inte är nog har jag upptäckt att jag måste sätta mig ner när jag ska knyta skorna.
IT SUCKS GETTING OLD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0