Dags att krypa till korset !

Ikväll är det på spåret på tv , något jag normalt sett glädjs åt men på sista tiden har det kommit en hel del smolk i den
berömda bägare. Gliringar inte bara från min fru utan även mina barn som går ut på att det är ett pensionärsprogram.
Kanske har dom rätt, det finns vissa tecken som faktiskt tyder på det, att jag börjar bli gammal.
Tex börjar folk oftare och oftare hålla upp dörrar för mig. Förr tänkte dom nog jag behöver inte hålla dörren han en så snabb att han hinner fram ändå. Idag tänker dom nog att det är inte en susning att den gubben hinner fram lika bra jag stannar och håller upp den. Jag måste oftare och oftare gå upp på natten antingen för att gå på toa eller dricka. det måste ju vara ett ålderstecken.Jag håller mer och mer hastighetsbegränsningen i trafiken, nästan aldrig nån busåkning längre. Snart sitter jag väl i bilen med rutig keps och sånna där bilhandskar.
Men jag kommer vända den här trenden. Jag tänker redo än för hemmet sitta där och bara höglöst stirra ut i tomma intet och lukta kiss. Jag ska bli hippare, coolare och modernare. och det är där ni kommer in i bilden. Hur fan gör jag då?
Tittade på Grammisgalan förra veckan och insåg att jag vet inte vem någon är som är nominerad i nån klass(borträknat hårdrock). Hjälp mig att bli mer UP TO DATE


Kommentarer
Postat av: Travian mästaren

Tja Denna länk är grymt användbar för att spana in din och andras utveckling på Travian

/DAD RULES

2009-02-04 @ 20:31:17
Postat av: Travian mästaren

http://travian.ws/analyser.pl?s=se3&aid=181

2009-02-04 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0