Bra för karriären att dö

eftersom Mr.Moonwalk gick bort idag börjar man fundera på vilka andra artister eller människor som
skulle få ett karriärlyft om dom dog. Här är min idéer och tankar:
Axl Rose - Skulle bli geniförklarad om han dog nu
Jocke Thåström - Skulle bli Sveriges svar på Jim Morrison
Lasse Berghagen - Har varit så sjukt älskad av hela folket att det kan bara bli sämre. Skulle han dö nu är han en ikon
Arne hegerfors - Jag älskar Arne av hela mitt hjärta men dog han nu skulle han vara störst av alla
Jan Guillou - Kan bara bli sämre, kila vidare och bli älskad
exempel på folk som om dom levt längre hade dom inte varit lika stora:
jimi Hendrix - kanske bästa exemplet på att en tidig död är bra för karriären
Jim Morisson - samma sak
james Dean - Små biroller i Hollywood filmer men han blev sjukt stor i alla fall
vivecka - Kärringen som var gift med Sven Wolter som fick typ 18 guldbaggar bara för hon dog
Och dom där det inte hjälper om dom är döda eller levande:
Owe Törnkvist -  Sveriges största pensionärshallick
Anders Lundin - Så in i satan irriterande
Göran Persson - Kommer alltid vara en gris död eller levande

vill tillägga att jag på inget sätt önskar livet ur dessa människor (utom Owe Törnkvist) allt detta är
bara meninglöst babbel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0