Fucking jävla Eu val

Kan inte fatta varför folk bryr sig. Sverige har typ 14 platser av 900, vi kan säkert påverka jättemycket.
Skulle aldrig falla mig in att gå och rösta, och ännu värre då att min fru är med och jobbar i en vallokal.
Men vi har haft en bra dag hemma och jag har fått en hel del gjort . Målat ena grinden och dragit om lite
telekablar som legar och skräppat tvärs över golvet sen vi byggde om för typ 7 år sen. Se åt vi godis och
tittade på scooby-doo ett utmärkt sätt att avsluta en vecka på.
Saker jag hellre skulle göra än rösta i EU valet
1.Runka med en sax
2. Köpa och lyssna igenom alla Kikki Danielsson skivor
3.Ta reda på exakt hur mycket gelehallon man kan äta innan man kräks
4.Leta rätt på Mikael Nilsson i fotbollslandslaget och säga honom ett saningens ord. alt.
sätta en kula i panna på honom.
5. men helst titta på Scooby-Doo med mina smurfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0