Rock news !


När Whitesnake var i Sverige nyligen gjorde dom ett dyrt köp. Något rock ´n roll aktigt tänker ni som en cool
bil eller en lapdance. Nej dom köpte en symaskin för 75.000:-
inte så tufft tycker jag.

Eddie van halen ska få en egen kollektion med skor. Givetvis designade med det berömda röd-vit-svarta
mönstret som han har på sin gitarr.

Crash Diet verkar ha en ny sångare på gång. Dom har en demo på sin hemsida men den funkade
inte att lyssna på med min skitdator på jobbet. Hoppas det blir bra.

Till slut vill jag bara lägga in en bild från när vi var på D.A.D. den är på deras bassist stieg tror jag han heter.
Som vanligt men en något udda gitarr.


Det var allt jag hittat för denna gång, nej visst Bruce"The boss" Springsteen är här igen med hans
överpretatiösa skitmusik men det bryr jag mig inte om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0