Dr Hockey tippar slutspelet

Ger mig även i ksat med slutspelet när jag väl är på gång
Färjestad - Brynäs
färjestad har ett lag som kan ta dom hela vägen. en jämn trupp, bra form och en bra målis.
Brynäs är enligt mig det sämsta laget i slutspelet och suger fett. Allt hänger på Markström
och widing
Tips 4-1 till färjestad

Frölunda - Luleå
sillstryparna gjorde enligt mig en jättemiss när de valde Luleå. Luleå är ju för fan stekheta just nu.
Har landets kanske 2 bästa forwards. frölunda har varit ömsom vin ömsom vatten denna säsong.
Tror detta blir en jätteknall
Tips 4-3 till Luleå

HV71- Timrå

Jag fattar inte varför alla är SÅ rädda för Timrå. Dom har bitvis vart bra under säsongen. Men vissa gånger katastrofala
också. Hv har inte den tyngd som behövs för att bli mästare i år men mot Timrå vinner dom
Tips 4-2 HV

Linköping - Skellefteå

Skellefteå blir bara bättre varje år men här går dom på pumpen direkt. Linköping ser bra ut den här säsongen,
även om de ibland blir väl beroende av sin tjecker.
Tips: 4-0 Linköping

Vem vinner sm guld : Linköping i final mot Färjestad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0