Dr.Hockey tippar kvalserien

Jag är typ världens sämste tippare även i hockey fast jag ser all hockey som finns på tv. men jag ska ta en rövare och tippa kvalserien, så här kommer det att gå:
Leksand har det bästa laget och den bästa formen dom haft på flera år. Finns rutin och spetskompetens i massor.
Enda minuset är att dom sviktat förut när det gällt som mest. I år har dom sin chans.
AIK Ett bra lag som gjort en fantastisk säsong men laget är i kvalserien för tunt. Allt för mycket kommer hänga på deras
duktige målis Heino och Big Dick.
Södertälje Ett lag som fan inte vunnit en match på hela säsongen, och nu till kvalet ska man vara på topp. Jag tror inte
på det. Om det kommer gå emot dom det minsta i början kommer hela SSK falla som ett korthus. Många duktiga indvidualister men för få lagspelare.
Rögle Ett lag som chockade alla i början av Elitserien för att sedan sjunka som en sten. Men dom har ju nästan vunnit mot alla bra lag i elitserien och då bör dom klara detta. Kenny och Tjärnqvist blir ovärdeliga.
Jag tror går vidare : Leksand & Rögle
Jag vill ska gå vidare : leksand & AIK

Kommentarer
Postat av: bajen tomas

jag tror att södertälje och rögle går vidare

2009-03-03 @ 19:01:31
Postat av: Danne

Sluta dricka tinner

2009-03-03 @ 19:02:35
URL: http://nomam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0