i´m on fire

Fick ett trevligt samtal idag.
- Danne , svarar jag i telefonen
- Ja tjena säger en röst på andra sidan. Det här är Ian Haugland från rockklassiker.
(för er som inte vet också trummis i Europe)
Vi pratades vid en stund och jag ska inte uttråka er med alla detaljer. Men summan av kardemumman är att
jag bytte bort Jenny min fru mot en av John Norums gitarr och 4 backstage pass. Tror det blir bra Jenny gillar ju John Norum och gitarren var jättefin.
Nä då på allvar så vann jag en film som radiokanalen lottade ut, och alla som vinner en film är med om en utlottning av
en blue ray spelare.
Vet inte riktigt vad det är men med en sån blir vi säkert lite mer up to date.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0