Vem fan bryr sig ?


Tydligen ska Sverige tävla i dag i Eurovision Song Contest , finns det nån som bryr sig. Jo det gör det och tydligen
inte bara småungar, gamla kärringar & bögar. Kan inte fatta att denna tävling är så spännande att se på. Man kan ju
inte tävla i musik och jag hatar alla tävlingar där det inte är solklart vem som vann. Jag gillar inga former av dedömningssporter över huvud taget. I boxning tex tycker jag dom ska fajtas tills en stupar då vet man vem som vann.
Jag fullkomligt avskyr uppvisningsmatcher i sport även ishockey. Jag ser tex aldrig en All star match, är det inte
på riktigt kan det vara. Men här är några anledningar varför man borde lägga ner denna pisstävling :
1. Åter igen det går inte att tävla i musik
2. Alla sjunger på engelska nuförtiden, det var roligare för när dom såg fåniga ut och sjöng något man inte fattade.
3. Carola, ta bort denna tävling och vi slipper den där jävla grötsubban
4. Alla Eu`s u-länder röstar ju på varandra, sen vinner dom och då har dom inte råd eller möjlighet att
producera eller arrangera tävlingen nästa år. Och vad gör Sverige då jo åker dit och fixar hela baletten åt
dom. För gör vi inte det blir det ingen tävling. Det är nämligen bara vi som bryr oss om vem som vinner.
5. Folk tävlar över gränserna, ska man nu vara med ska man väl för fan komma ifrån det landet man
representerar.
6. Det som ALLTID irriterat mig mest är varför är Israel med ? Dom ligger väl för fan inte i Europa.
Era bögar för väl ordna en egen festival.
Så nu har jag varit arg så det räcker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0